Psychedelic Pointer

lördag 25 december 2010

Fyller år!!

Idag fyller jag 10 år!!!!! Jihooo!!!!! Nu kommer sakerna jag fick i julklapp igår!: En Webbkamera! (Jag spelar in filmer och lägger ut dom på youtube), 200 kronor!, En lavalampa!, Ett Yoda gosedjur! (Yoda från Star Wars), Några böcker!

Nu kommer sakerna jag fick i födelsedags present!: En (Superduper cool) Gitarr, En konsert med Salem Al Fakir!!, Ett presentkort på Inter Sport, Fotbollstrumpor, Den femte mannen (bok) och en Fotboll. Och av min farmor fick jag 200 kr. Och av Min faster, Farbror och mina kusiner fick jag också 200 kr! Så det blir 600 sammanlagt med julklappen!

Ni kan gärna kolla min Youtube kanal! youtube.com/mrroadrunner40

Jag tänkar fira min födelsedag här på bloggen genom en video som jag spelat in med webbkameran:

Hoppas ni gillar den! Men nu ska jag faktist umgås med min familj (och webbkameran xD)

Love to all! ET69

1 kommentar:

  1. Grattis i efterkott!!!! hihi har du en Logitech webbkamera för det har jag och har samma effekt som du har där och många flera undrar bara

    //elinor (mimmy2345 ska kanske inte spela panfu mer) www.turemusbus.bloggplatsen.se

    SvaraRadera