Psychedelic Pointer

måndag 13 december 2010

Heeej!

Heeej!!! Gud, Förlåt om jag inte skriver!! Fööörlåååt!!!! Men här kommer ett inlägg!Inex är egentligen också med!


Max-tjej ville också va med!
Jo nu har jag en fråga! Jag vet inte vad jag ska ha på mig nu så jag ska fixa en sak.


Vad tycker ni jag ska ha på mig?




1.
2.
3.


Skriv i kommentarerna vad ni tycker! P.s Jag är stor panda!






Jag är level 49 nu!!



Det betyder!! En himmelblå wooby!!!Jag har döpt den till "Skysen"


Jaaa! Jay vann idol!! Jag har gjort en spelista på spotify som heter: Jag tycker han är så bra!! Jag har tänkt mig att jag sa bli exakt som honom när jag blir stor. Ni vet säkert att jag vill bli Artist. Jag älskar att sjunga och det har jag alltid gjort. :) Så här ser spelistan ut:
Vad jag är klantig! Jag glömde spara bilden i PNG! Men hoppas ni ser något ändå. Dreaming People kom ut idag! Jag gillar inte den... Jag ÄLSKAR den!!

Har jag något mer och säga? Nej! Så!
Love to all!! ET69

2 kommentarer:

  1. hej Et69...
    Vf komenterade du så på mimmy2345s blogg!? Asså delvis så kan du faktisgt inte säag så... Det såsra lite mig för delvis vill jag vara i hop med dig och sen vill jag blogga om msp! Och du behöver behöver inte läsa inläggen om msp om du inte vill! Ingen tvingar dig att göra det...

    //Eliwn....

    SvaraRadera
  2. Hej Et69!
    Jag tycker att du ska på dig det första exemplet!
    Merry Chirstmas Önskar Agnes!

    SvaraRadera