Psychedelic Pointer

lördag 27 november 2010

Kalas imorgon!

Hej allihop!! Ursäkta om jag inte skrivit men det har varit läxor, sysslor, mycket mer! Just nu bakar jag lussebullar (Ni kanske säger lussekatter). Förut baka jag tårta inför ett kalas i morgon. Det är nämligen så att min syster fyller år på måndag (29/11)!! Jag ska vara lekledare på kalaset och hon ska bjuda på glass i skolan. Hon har börjat förskoleklass i sommras. Här är till min syster: Vet ni jag fick mobil igår! En Sony Ericsson! Jag har inte tagit någon bild än men det kommer.


PANFU

Idag funkar prylmaskinen. Man får en is skulptur. Här är några bloggfan:Hockeylelle_2, Clara-fairy, krebe!! Clara-fairy undrade vad en blogg var för något och det förklarade jag. När jag skulle säga bloggfan i chatt rutan gick det inte! Sen blev jag avstängd! ;( ;(.


Här är min nya stil i panfu!: Idag klara jag isdiamanten för att få pengar!20 000 pandamynt!! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så håll höjd!!!

4 kommentarer:

  1. Kolla in vår blogg www.spygirls.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag och några andra har en Detektiv blogg
    om det senaste! Gå in på vår blogg!
    Försök klura ut vilka vi är :P

    SvaraRadera
  3. Hej besök gärna min nya blogg
    http://pandatjejen.blogg.se/

    //Pompomkitty

    SvaraRadera