Psychedelic Pointer

torsdag 21 oktober 2010

Adventure Quest!!

Jag spelar ett online-spel som heter Adventure Quest . Det är ett krigspel men inget blog. Det tycker jag är bra för jag gillar inte blod. Jag heter Rikard von kruse där. Här en bild från aq (Det kallar AQ): Det är jätte roligt men inte roligare än panfu. För man kan inte chatta bara om man är "upgrade", upgrade är som guldpaket på panfu. Har ni hört? Max är i knipa för på undervattenskolan-festen så skulle Max kasta ett papperflygplan som skulle till Ella men det hammna hos penny! Det stod typ Jag gillar dig eller nåt sånt. Ella är jätte sur på Max! Hon vill inte ens skriva ett blogg-inlägg med honom! Det är inte bra :S . Jag ska spela panfu och nu är chatten tillbaka! Så Håll höjd!



Custom Glitter Text

4 kommentarer:

  1. Jippie jag kan skicka kommentarer!
    Cool blogg! :D

    SvaraRadera
  2. Hej ET!
    Du vann tävlingen på min blogg läs om det här:
    http://ylloms.blogg.se/panfu/ //mollymo

    SvaraRadera
  3. Hej hej ET69!
    Vad kul att så manga komenterar nu hihi....
    Fin och coll blogg du har!
    Ha det bäst er flodhäst :P

    Eliwn :D

    SvaraRadera
  4. Hej ET! Jag har två frågor...
    1 Kan du länka till min blogg?
    2 Kan du komma på min panfuträff idag?
    O du vill veta när och var panfuträffen är så kan du kolla min blogg. Hoppas du kan komma och ha det bra // Kly84

    SvaraRadera