Psychedelic Pointer

lördag 23 oktober 2010

Många kommentarer!

Jag har fått ganska många kommentarer nu :). Tack så mycket för er som fattat hur man kommenterar! Nu blir det fart på kommentarerna! Hihi

Det skulle va fotbollsträning idag men jag orkade inte gå på den. Den skulle börja kl 10.00 men jag var alldeles för trött imorse.

Kly84 ville att jag skulle länka till hennes blogg, Här kommer den: klypanfu.blogg.se :). Jag tror jag kommer på hennes träff kl 18.00 i djungeln. Servern va Pandaland.

Det var ett bloggfan som ville va med i bloggen men hon försvann. Hon hette typ Inex. Om ni ser henne nån gång varna mig, för jag lova henne.

Håll höjd!!


Custom Glitter Text

1 kommentar:

  1. Hej Rikard(ET69) det är mimmy2345(Elinor) eh ja ser du ut så på riktigt nu också och kan du länka min blogg så länkar jag din på min blogg min blogg heter som du nog vet men endon:www.turemusbus.blogg.se jag vill gärna att du länkar den eftersom jag knappt har några besökare jag blir tacksam om du gör det bye bye mimmy2345

    SvaraRadera