Psychedelic Pointer

söndag 17 oktober 2010

Över 1000 besökare!

Nu har jag över 1000 besökare!! Det är jätte kul! Tack för att ni kollat min blogg så mycket! Ni är bara bäst! Tack tack tack!!!

Nu ska jag berätta vad som hände på min promenad med mamma och mina syskon. När vi var ute bara lite på gården. Då var det en bil som stod där. Min lillebror hade sin trehjuling Och han snuddade vid bilen och så börja han gapa och skrika. Då upptäckte mamma att det var en gammal gubbe i bilen som satt och sov!! :D Vi börja gapskratta för vi inte märkte honom först! :D :D :D :D . Sen gick vi till en park. Vi hade en drick-yogurt med oss. Jag fick ta 5 klunkar min lillasyster fick ta 12 eller 13! Orättvist tyckte jag också var jag jätte sur. Sen kom vi på en jätte rolig lek i en rutchkana :D . Sen gick vi hem och åt våfflor :P . Håll höjd!!


Custom Glitter Text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar