Psychedelic Pointer

tisdag 26 oktober 2010

Spotify!

Jag brukar alltid lyssna på spotify när jag spelar panfu. Här är en bild från spotify på det populäraste i världen och mina favvisar:
Till vänster är det mina favvisar. 1. DJ Got Us Fallin' In Love med Usher feat. Pitbull 2. Airplanes med B.o.B feat. Heyley of Paramore 3. Waka Waka med Shakira. Till höger är det populäraste, då är det: 1. Love The Way You Lie med Eminem feat. Rihanna 2. Only girl med Rihanna 3. Just The Way You Are med Bruno Mars (Det lyser ljusblått för det är min favorit låt). Jag ursäktar bilden, den blev inte så bra ser ni =/ .


Tack Mimmy2345! Jag länka hennes blogg, hon länka min blogg. Nu är vi kvitt! =D Jag bara skoja =D .

Håll höjd!!



Custom Glitter Text

2 kommentarer:

  1. hej! jag undradde om du vill va med på saga på min blogg? håll höjd siik!

    SvaraRadera
  2. Hej ET69!
    Det är jag Picur!
    Jag bara undra om du kunde lägga in min blogg på listan ?? Azzå där det står "bloggar" som överskrift där Sheris är först?
    Fattar du???

    Hoppas det!

    Kram Picur

    SvaraRadera