Psychedelic Pointer

tisdag 19 oktober 2010

Avstängd i panfu ;(

Jag är avstängd i panfu ;( ;( . Just idag är det ju ett fet hip-hop party! :( . Svaret är Mars men jag kommer inte inn :(. Hoppas det fortsätter i morgon :(.

Jag ska göra en tävling. På det här in lägget:

Det var en sen kväll, nästan natt på stadshotellet och herr Nilsson låg i sängen och läste. Han kunde inte sova, sängen var alldeles för hård. Därför låg han nu vaken trots klockan var så mycket. Då knackades det plötsligt på dörren och en man i röd träningsoverall steg in i rummet. När han fick syn på herr Nilsson ursäktade han sig hastigt.
- Ursäkta, jag måste gått fel. Jag trodde det här var mitt rum.
Mannen gick ut ur rummet. Herr Nilsson funderade ett slag, sen ringde han polisen.
- Jag tror det finns en tjuv på stadshotellet!

Varför trodde herr Nilsson att mannen var en tjuv?
Kan ni svaret? Jag kommer lotta ut 3 finalister. Skriv ert svar i en kommentar! Håll höjd!!


Custom Glitter Text

3 kommentarer:

  1. Hej! Oj...det var en klurig fråga. Så synd att du är avstängd :( stackars dig! Jag tror att Herr Nilsson trodde att mannen var en tjuv för att han gick in i Herr Nilssons rum,mitt i natten. Om mannen inte var en tjuv,så tror jag bara att Herr Nilsson var trött,och missförstod alltihopa! Jag vill verkligen vinna!!
    Kram
    //Elon00 :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet!! Det är för att det var natt och att han missförstod honnom snälla säg att jag har rätt svar! Från FB5

    SvaraRadera
  3. Åhh ET69 du är söööt men vi kan inte bli ihop!!!!!!!! =( =( Håll höjd från FB5

    SvaraRadera