Psychedelic Pointer

torsdag 18 november 2010

Avstängd...



Förlåt om jag inte skrivit men det har varit ganska mycket. Jag ska bara berätta att... JAG ÄR AVSTÄNGD I PANFU!! :( :( :(. Om ni ser en Tomat_11 kan det vara jag eller är det min kusin. Det är något konstigt så Tomaten har guldpaket!! Och så är det vissa som inte har guldpaket och är små och kan ha kläder t.ex. Eliwn, hon har inte guldpaket längre men hon är liten (konstigt nog) och så har hon kläder.



Igår unka levelmaskinen och prylmaskinen. Nu är jag i level 47!! Man fick en sak som hette "Stuffed Animal". Det är en gammal gosedjurs kanin.





Amadeus, Cindy, Foxi och Maria har ute gångs förbud i en vecka. Dom fick det i en vecka för dom hade skrivit i bloggen. Maria1998 sa det till mig att Amadeus hade skrivit i bloggen. Sen erkände Amadeus att Cindy, Maria och Foxi hade skrivit dom med. Jag ska köpa en till bolly!! Han ska heta Oliver. Jag vet inte vilken färg han ska ha.






Jo, ett bloggfan






Panfu_Max_2!!

(Den bilden är innan jag blev avstängd)



Jo jag har sätt att Amadus har stått och hoppat på studsmattan vid simbassängen.






Jag kollade om han va i kojan jag hitta honom aldrig! Det var han!! Jag sa åt honom, han kom inte. Sen fick jag tag på honom. Gick med honom till kojan omedelbums! Jag låste kojan så han inte kom ut ;).



Jag tror det var allt! Håll höjd!

3 kommentarer:

  1. Jag och Eliwn är sams! :)
    Men inte mimmy och jag :S

    SvaraRadera
  2. Rösta vad du tycker om min blogg:

    http://panfusheris.blogg.se/2010/november/vad-tycker-du-om-min-blogg.html#comment

    Kopiera koden och klistra in den i adressrutan där uppe :)

    SvaraRadera