Psychedelic Pointer

måndag 8 november 2010

Frågesport på panfubloggen!



Det är en liten frågesport på panfu bloggen. Man ska försöka gissa (eller veta =P) Vad alla telapandi saker är: Så här såg min kommentar ut:Oj! Man ser inte så bra så jag får rabla upp den...:


Jag tror det är så här

a) Handlar i katalogen (eller bara tittar).
b) Spelar ett mini-spel.
c) Skriver i chatt rutan.
d) Man kollar t.ex. Någon annan pandas profil, kollar äventyrsboken (eller vad den nu heter).
e) Kollar kikaren på vulkanen.
f) Typ om man går till någons koja (Jag chansar).
g) Typ om man har kastat t.ex. vattenballon, slime osv… (Jag chansar)

Hoppas jag har rätt!

Håll höjd!! ET69

Det var min kommentar!


Glömde! Ett bloggfan!Nuf är fanet! Eliwn fick vara med också =). Nu måste jag dra så håll höjd!! ET69 (Utan logo, kommer fixa en ny)

1 kommentar:

  1. Dem du hade fel på var
    f och g. Här är svaren:

    f.Går till ett annat rum
    g.När man loggar ut!

    Fast jag tyckte du var jätteduktig! Bye<333

    SvaraRadera