Psychedelic Pointer

onsdag 10 november 2010

Kamaria inne!!

Idag var Kamaria inne!!Jag var i någon serv. Jag hållde på med nya stilar. Jag kolla på vännerna. Jag såg att Kamaria var inne. Jag försökte flyga, och det gick!! Hon var i samma serv!! Vi börja i staden. Sen gick vi till bibloteket för där var det lugnt och skönt. Sen kom jag med ett förslag att vi kunde gå till hennes torn. Vi gjorde det, Sen logga Kamaria ut för hon kunde inte skriva i chatten. Alla blev ledsna. Hon kom tillbaka lite senare. Sen logga jag ut för att jag skulle skriva inlägg om det här men det blev inte så.


Psst!! Vad var det? Jag hörde något "Psst!!" Hmm... Jag inbilla mig nog bara. Eller vad var, det vet ni? Skriv en kommentar om ni vet något.


Kolla! En sak jag hittade på Smileytown.de :





Vilken härlig!! Vad tycker ni? HISS ELLER DISS? Jag vet inte vad jag ska skriva så... Håll höjd!!






P.s. Det gp dag på fredag!!






P.p.s. Halli hallå!! ET har lämnat inlägget nu. Så jag tar över. Jag skriver ine mer om hur han köpte mig i början. Mvbh// Hejdå!! Nu hörde jag något igen!!

2 kommentarer:

  1. Din röda bolly är så rolig! :D

    SvaraRadera
  2. kan man bara köpa en bolly om man har köpt guldpaketet??:D

    SvaraRadera