Psychedelic Pointer

fredag 12 november 2010

Guldpanda dag!!!



Idag är det gp dag!!! Det är för alla pandor som inte är guldpanda. Så ni kan vara guldpanda för en dag!! Det är varanan fredag!! Hej Allihopa!! Amadeus här! ET hallå jag kan prata bla, bla, bla!! Ojdå... ET svimmade :blush: :P. Jag har haft en jätte bra dag men jag har inte varit ute på hela dagen! Det ska ET få för hehe. Jag undrar varför jag ser så tveksam ut? Vet ni? Förlåt om jag stör men jag är verklighets nytt. Idag har det varit en brand i min klasskompis hus. Det brann uppe på vinden. Det kom flera brandbilar, poliser och ambulanser. Ingen är skadad. Jag tänker inte säga vilken stad det hände i för då vet ni vart jag bor. Ruggit! Jag har ju i alla fall Maria, Cindy och Foxi i kojan och en avsvimmad ET... Tänk om det händer något!? Jag tänker att det kanske kommer in någon? Bäst att låsa kojan

"Går och låser"

Sådär! Ingen kommer in! Bra! Foxi här! Cindy här! Maria här! Pokopetsen fick säga sina namn. Foxi är en soque, Cindy är en woody och Maria är en marietta. ET har lovat mig att jag kommer få en kompis! Han ska heta Oliver och är en bolly, men jag vet inte vilken färg. Vi får se ;). Jag tror det var allt för idag! MVBH (Med vänliga bolly hälsningar)P.s. "Det är dags för fredagsmyyyyyys!!!!!"

2 kommentarer:

  1. En fråga bara:
    Om ET är den blåa texten och Amadeus den röda vem är det då som skriver den svarta texten?
    Hoppas du svarar!
    PS.Marietan Maria,fint namn! xD

    SvaraRadera
  2. ET69 (blogg ägaren)27 november 2010 kl. 09:11

    @Maria1998

    Jag vet inte!! xD

    SvaraRadera