Psychedelic Pointer

måndag 8 november 2010

Jag, Amadeus skriver



Hej! Shh...! ET vet inte att jag skriver i bloggen. Men det är i alla fall jag Amadeus, ET's röda bolly.ET vet inte att jag kan prata heller. Jag ska överaska honom på fredag. Det är kul att vara en bolly ska jag säga till er pandor! äsch... Nu berättar jag hur ET hittade mig:




ET gick till djuraffären för att köpa en bolly. Jag stod och hoppa upp och ner. För jag ville så gärna att någon skulle köpa mig! ET tyckte jag var söt och cool. Han köpte mig för 2500 pandamynt!! När jag kom till hans koja såg jag 3 pokopets men ingen bolly!? Jag var räätt blyg i början... Men dom presentera sig, Maria hette Mariettean, Cindy hette Woodyn och Foxi hette soquen. Jag sa till slut att dom inte fick säga till ET att jag kunde prata. Dom sa okej. ET skulle ge mig mat men jag ville inte ha. Då gick han till San franpanfu för att träffa kompisar. Då åt jag upp maten. När ET kom tillbaka var all mat borta. Det är det som har hänt, det kommer mer i morgon!
Mvbh//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar